יום המשפחה

12/02/2021
ידעתם שהיום חל יום המשפחה??‍?‍?‍?
ומה מסתבר? שיש לנו לא מעט אחים בפקולטה!
אז ביקשנו מכמה מהם לספר על הקשר ביניהם ומי שאב ממי השראה ללמוד בפקולטה:
✨הכירו את האחיות סביון וניצן מזגאוקר. סביון דוקטורנטית במעבדת פרופ' יעל יניב וניצן סטודנטית שנה א' לתואר ראשון.
סביון מספרת: "ניצן היא אחותי הקטנה (בת הזקונים), היא הגיעה לטכניון בעקבות כל האחים (אחותי הגדולה סיימה תואר ראשון בהנדסה כימית ואחי הקטן לומד שנה ראשונה בהנדסת נתונים), בעצם לא היו לה הרבה ברירות ..
התכנון המקורי שלה היה טיול אחרי צבא אבל הקורונה שינתה לה את התוכניות והיא בחרה להתחיל את הלימודים בהנדסה ביו-רפואית.
שתינו גרות במעונות בקמפוס ואנחנו נהנות מהקרבה, היא באה לפנק את הבן שלי ואני מבשלת לה בתמורה…"
✨מוזמנים להכיר את האחים מריאנה ווג'די ניקולה. מריאנה סטודנטית לתואר שני במעבדת ד"ר פיראס מואסי וווג׳די מסיים תואר ראשון ויתחיל תואר שני בפקולטה, במעבדת פרופ' יובל גרעיני.
ווג'די מספר: "מריאנה התחילה תואר ראשון בפקולטה בשנת 2012, התחברה ללימודים וראתה בהנדסה ביו-רפואית את העתיד של הרפואה. היא הציעה לי מספר פעמים לבוא לבקר בפקולטה ולשמוע מה זה הנדסה ביו-רפואית, לכן הגעתי ליום המתעניינים בתואר ראשון. בעקבות ההרצאות המעניינות התחברתי מאוד לעולם ההנדסה הביו-רפואית ולאווירת הפקולטה, נרשמתי והתחלתי לימודים לתואר ראשון בשנת 2014.
חשוב לי לציין שהנסיון של מריאנה ותמיכתה בי עזרו לי מאוד בלימודים ועל כך אני מודה לה עד אינסוף."
✨נעים להכיר את האחים אורי ואוהד רייכרט. אורי סטודנטית לתואר ראשון ואוהד סטודנט לתואר שני.
אורי מספרת: "אוהד למד בטכניון תואר ראשון בהנדסת חשמל ואני באתי בעקבותיו לטכניון והתחלתי ללמוד לתואר ראשון בהנדסה ביו-רפואית. לאחר מכן, אוהד הגיע בעקבותיי אלינו לפקולטה ללימודי תואר שני בהנדסה ביו-רפואית. היום שנינו חוקרים במעבדה של ד"ר פיראס מואסי.
יש בינינו קשר מיוחד, טיילנו ביחד בסין, הונג קונג ומקאו ואנחנו אוהבים לשחק יחד טניס. לקחנו גם קורסים משותפים בפקולטה וכך יצא ששיערכנו ספקטרומים ביחד בשיטות באנליזה של אותות ביולוגיים ועכשיו אנחנו מחשבים יחד היטלים בעקרונות הדמייה."
יום המשפחה שמח לכולם ?