העובדות המצטיינות של הפקולטה לשנת תשפ"א

01/09/2021
?גאים להכריז על העובדות המצטיינות של הפקולטה לשנת תשפ"א?
⭐️גליה בן דוד– מנהלת מעבדות פרופ' שולמית לבנברג ופרופ"ח דרור סליקטר – מצטיינת יחידתית טכניונית ⭐️
גליה חותרת למצויינות, נותנת שירות יוצא דופן, מתנדבת בשמחה, בעלת ראייה מערכתית וכל זאת מלווה בהמון צניעות, שקט, רוגע וערכיות.
גליה מהווה מקור ידע בפקולטה לחוקרים, עובדים וסטודנטים. יחסה לעבודתה אחראי, אכפתי, מסור ומהווה מודל לחיקוי עבור כל הסובבים אותה.
בשלוש שנים האחרונות קלטה הפקולטה 8 מנהלי מעבדה חדשים, אותם גליה מדריכה בנושאי נהלים, בתוכנות ובדרכי העבודה הנכונות והיעילות. גליה מסייעת רבות לשמירה על רמת המקצועיות והידע של עובדי הפקולטה בכלל ומנהלי המעבדות בפרט.
גליה איננה שוקטת על שמריה אלא מקפידה ללמוד, להתעדכן ולשמור על רמת מקצועיות גבוהה ביותר.
⭐️ ד"ר אונית אלאלוף – מנהלת מעבדת פרופ"ח יואב שכטמן – מצטיינת יחידתית מוסדית ⭐️
אונית היא דוגמה ומופת למנהלת מעבדה מצטיינת. היא אוהבת את עבודתה ומבצעת אותה מתוך סקרנות, עניין ורצון לקדם את המעבדה ולהוביל אותה להישגים משמעותיים. אונית בעלת יחסי אנוש מצויינים ומייצרת קשרים טובים ופוריים עם ממוניה, הקולגות והסטודנטים במעבדה. אונית השתלבה השנה בתפקיד נאמנת בטיחות פקולטית והיא מבצעת את התפקיד מתוך אחריות, אינטילגנציה, מקצועיות ורגישות. תכונותיה ויכולותיה של אונית תורמים לביצועיה המעולים והופכים אותה למנהלת מעבדה מצויינת!
⭐️שירי גרינפלד – עוזרת אדמיניסטרטיבית במחקר במעבדתו של פרופ"ח ג'וזואה שניטמן ורכזת לימודי מוסמכים בתכנית הרב-תחומית בננו-מדעים וננו-טכנולוגיה – מצטיינת יחידתית מוסדית⭐️
שירי עובדת מקצועית, יעילה, איכפתית ויסודית. מבצעת את עבודתה מתוך צניעות, שקט, אחריות ושירותיות.
שירי עושה עבודתה במאור פנים, בשיתוף פעולה עם שאר הצוות במעבדה, תוך כבוד הדדי, שמירה על הנהלים ודאגה לצרכי המעבדה והפקולטה. במהלך השנה האחרונה שירי התגייסה לסייע לפקולטה בהחלפתה הזמנית של רכזת המוסמכים בפקולטה. שירי סייעה לפקולטה במענה למשתלמים קיימים וחדשים באופן מקצועי, אדיב ונכון, כל זאת לצד מילוי תפקידה השוטף ללא דופי!
ברכות חמות לגליה, אונית ושירי על קבלת תעודות ההצטיינות! המשיכו להוות דוגמא והשראה לכולנו ?❤️?